måndag, januari 30, 2006

Frågor

Många utmaningar och frågor. Fick följande frågor från Nejma.

Fyra jobb jag haft:
1.Sommarjobbade i mosters godisaffär (9 år gammal...mums)
2.Delade ut morgontidningar (ännu ett sommarjobb)
3.Jobbade på TheBodyShop huvudkontor som ansvarig för deras sminkserie.
4.Jobbar som makeup artist.

Fyra platser jag bott på:
1.Stockholm (söder om söder)
2.Stockholm (Norrmalm)
3.Stockholm (Kungsholmen)
4.Athen Grekland

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1.Lost
2.Alias
3.Desperate Hosewifes
4.CSI Las Vegas

Fyra platser jag varit på semester:
1.Grekland ( när jag bodde i Sverige)
2.Sverige (nu när jag bor i Grekland)
3.Paris
4.Cavallo ("privatö" som ligger mellan Korsika och Sardinien)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.Howard Stern Privat Parts
2.Nemo
3.Grease
4.Rosa Pantern med Peter Sellers

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1.Aftonbladet.se
2.Spray midasplayer
3.Alla mina favoritbloggar
4.Websudoko

Fyra favoriträtter:
1.Kyckling med chilopites (en sorts pasta)
2.Giovarelakia avgolemono (stora köttbullar med ris i äggcitronsoppa)
3.Köttbullar med potatismos, gräddsås och pressgurka.(hemmagjord)
4.Oxfile med Bearnesås.

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1.Maldiverna
2.New York
3.Någon mysig SPA och bli ompysslad.
4.DisneyWorld

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1.Fatou
2.Barbamamma
3.Aha
4.Therese

2 kommentarer:

Thérèse sa...

Jag antar utmaningen men är för trött nu. Svar kommer på bloggen någon gång imorgon, tisdag

Ilva sa...

Pingar du pa www.nyligen.se? jag kan inte hitta dig dar, om inte-gor det! Da ser vi ju nar du skrivit nagot!