måndag, januari 23, 2006

Innan jul sprang jag runt och letade efter James Blunts cd. Efter mycket om och men så hittade jag den. Det enda jag har lyssnat på den senaste tiden om och om igen.
Förra veckan plåtade vi på ett lyxhotell, cd spelare tänkte jag och plockade med mig skivan.
Idag satt jag i bilen och tog fram fodralet för att sätta på skivan och njuta.....den var tom,fan fan fan. Jag hade glömt skivan i cd-spelaren på hotellet. Ringer till hotellet omgående.....frågar om dom möjligtvis har hittat en cd skiva i suit 116.......nähä inte det.
Så nu får jag väl springa runt och leta igen....hoppas den inte är slutsåld.......fanafanfan.

Helt appropå, gick på bio idag och såg En geishas memoarer....väldigt bra. Fast som vanligt är boken ännu bättre.
Passade också på att fynda lite januarirea.......byxor 4 euro....tröja 3euro inte Prada direkt men helt ok när man leker med barnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har bara läst boken... men funderar på att se filmen! Hoppas du hittar cd-skivan! Kram!