söndag, januari 22, 2006

Inget jobb inbokat imorgon, inga ärenden som måste göras, med andra ord en tom dag. Och det kommer att regna hela dagen....
Undrar om man kan slinka in på en biograf och se en bra film. Gå på bio själv vid lunchtid, njuta.
Barnflickan tar hand om barnen och hemmet......
Hinner aldrig att gå på bio, har nog inte varit på bio det senaste halvåret om inte ännu längre.
Men varför får jag dåligt samvete....tänker att jag borde vara hemma med barnen....
Konstigt, sedan jag fick barn har jag ständigt dåligt samvete när jag ska unna mig något. Undrar om dom gav mig en spruta i smyg på BB, som innehåller dåligt samvete?

2 kommentarer:

Thérèse sa...

Känns bekant.Jag fick nog också en sån spruta på BB

Pia-Pralin sa...

Klart de ge ger en sån spruta, ju fler barn desto fler sprutor :-)