onsdag, februari 01, 2006

Satt i studion och väntade på stylisten i 4 timmar. Var ganska trött och irriterad. Att hon aldrig kan komma i tid..... Grekisk radiostation med blandat musik hörs genom högtalarna.....helt plötsligt.....Lisa Ekdahl, vem vet inte du vem vet inte jag....Jag hoppar till... Lisa Ekdahl som sjunger på svenska på en grekisk radiostation.....blev genast på bättre humör....inte för att jag är Ekdahlfantast men det är alltid kul när man hör något som man inte förväntar sig höra....

3 kommentarer:

Ilva sa...

Jag vet precis hur det kanns! Jag blir alltid glad de fa ganger jag hor svensk musik pa italienska radion, spelar ingen roll vem det ar som sjunger!

Thérèse sa...

Jag vet, det är konstigt när man bor utomlands blir man alltid glad när något svenskt uppmärksammmas. Man blir lite stolt när det går bra för någon svensk musiker/grupp trots att man inte gillar musiken.

Anonym sa...

Hej på dig. Lustigt det där. Det är som när man är utomlands och köper Expressen för att känna sig nära hemma.. Har du kollat upp mina tips? Jag blev tipsad om en bok som jag börjat läsa nu som är så bra att jag inte kan släppa den. Har redan läst 100 sidor på två dagar (fast då är jag ju mest hemma med) Tänkte fråga dig om du har nåt tips på någon grekisk ö som inte är så sönderturistad?? Ha det bra så länge. Milla