söndag, januari 15, 2006

Eftersom jag måste fullfölja mitt nyårslöfte med att gå ner 10 kg, bad jag min syster skicka Nutrilett. Eftersom nutrilett är skandinaviskt så kan man inte få tag på det här.
Provade en påse igår.......det var inte gott. Även fast det var med så kallad chokladsmak...provade till och med att ha lite espresso i.......fortfarande inte gott.
Jag kommer nog att hålla mig till min dietkur med mycket grönsaker och proteiner.
En stor härlig sallad med en bit ugnsbakad lax är faktiskt mycket godare än pulver. ......helt klart....

1 kommentar:

Mildamakter sa...

Man vänjer sig vid smaken - jag lovar...*ler*.

Jag tycker nog ändå att du ska fortsätta med din förståndiga diet, det tjänar du absolut på i längden, och det ÄR ju ganska långt till sommaren (även i Aten *s*).
Du kommer att fixa det, det är jag övertygad om...*ler*