lördag, december 03, 2005

Trevlig sommar....

Hela veckan har det pendlat mellan 18 och 22 grader (plus). På kvällarna när solen har gått ner ligger det runt 14 grader. Idag kändes det som om det vore 30 grader.
Eftersom det var en underbar kväll idag beslöt vi oss för att gå på Tivolli. Jag vet inte vem som tycker att det är roligast, jag eller storpojken? Jag känner att man inte kan växa ifrån allt som har med berg och dalbanor att göra. Eftersom maken lätt blir illamående, så får jag åka med på allt roligt. Storpojken tittar med stora ögon på mig när jag skriker mig hes, medans maken skakar på huvudet och undrar när jag ska bli vuxen. Aldrig, brukar mitt svar bli. Varpå han säger att han har gift sig med en clown.
Kom igen......barnasinnet är det bästa sinnet.....

Fick höra en underbar kommentar idag på jobbet. Den stod fotografassistenten för. Precis när jag tackar för dagen och säger hej då, vänder han sig nonchalant om och säger......trevlig sommar. Du kan inte ana hur rätt det kändes......även fast det är 2 advent imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, skicka över lite värme hit är du snäll! Idag skiner iof solen så det är nog rätt okey temperatur men jag har åkt på en dunderförkylning så jag har tillbringat gårdagen nerbäddad på soffan med värmeelementet precis brevid. Tur killarna gillar spagetti, det har vi ätit hela helgen... Nu ska jag försöka fixa oss iordning och så ska jag släpa mej ut för att köpa lite bröd. Kanske blir jag på lite bättre när jag kommer ut i solskenet.

Trevlig 2:a advent mitt i sommarvärmen!

Kram,
Nejma