måndag, december 05, 2005

Känner att det svider i halsen, öm i kroppen och fryser i värmen.
Undrar vad det beror på.......hmmm.....
Och ingen ingefära har jag hemma.
Får gå upp tidigt imorgon och köpa ingefära, så att jag kanske hinner stoppa förkylningen.
Måste bli frisk till på Torsdag. Tjejkväll på bouzokia, samma ställe som förra gången.

Idag åkte jag till nya gallerian THE MALL, som öppnades för några dagar sedan. Jisses vad stort och fint det var. Måste fylla på plånboken. Kanske en nyårslott.....
På tal om nyårslott, hur stor kan chansen vara att vinna på lotten. Minimalt eller hur? Måste bli ännu mindre när man känner nån som har vunnit högsta vinsten. En bekant drog hem högpotten på 10 miljoner Euro.......(ca 92milj kronor)
Så mina chanser måste vara mindre än minimalt.....
Nån sa till mig att det är större chans att bli träffad av blixten 2 gånger än att vinna högsta vinsten på nyårslotten eller var det lotto.
Hur som helst 10 miljoner eller 1 miljon Euro för den delen skulle inte sitta illa.

1 kommentar:

Anonym sa...

10 millar euro??? OMG (=oh my god!) Helt otroligt!!! Men till nåt ÄNNU mer otroligt!!! Du skickade mallarna!!! Thank´s! Trodde jag aldrig!!! Vilken julklapp! I think I love you!!! Har inte hunnit testa ännu, men det kommer. (Helt plödsligt ville alla ungarna, släktingar o bekanta också testa...) Jag borde kanske bli svensk återförsäljare på ögonbrynsmallar??? Tack min Husgud! Och TACK igen...och igen... och igen...