söndag, december 04, 2005

Stålmannen

Total hjärnsläpp.....kan inte komma på något vettigt eller ovettigt för den delen att skriva.
Eftersom mina vänner påstår att jag har dålig/sjuk humor, får jag väl dra en fräckis.

Stålmannen hade inte fått till det på länge. Frustrerad flyger han till sin kompis Spiderman.
-Snälla Spiderman hjälp mig. Jag måste få mig ett ligg, jag orkar inte längre, säger Stålmannen.
-Tja, WonderWoman är den bästa som jag kan tänka mig, säger Spiderman.
-VA!!! WonderWoman är min kompis, det går inte för sig, säger Stålmannen irriterat och flyger vidare till sin kompis Batman.
-Batman min vän. Du måste hjälpa mig att finna någon som jag kan ha sex med.
-Tja.......WonderWoman är den bästa som jag vet, svarar Batman.
-Va!!! Inte du också. Kan ni inte fatta att hon är min kompis. Det går inte för sig, säger Stålmannen och flyger vidare.
Mitt i all frustation ser Stålmannen WonderWoman liggandes alldeles naken på en äng.
-Kom igen, eftersom jag har superkrafter så kan jag ju flyga ner och sätta på henne utan att hon kommer att fatta vad som har hänt. Vad har man superhastighet till....., tänker Stålmannen
Sagt som gjort flyger han ner och gör slag i saken.
WonderWoman tittar sig förvånat runt och säger...-VAD VAR DET!!!!!!!!
Och då svarar den Osynlige Mannen.
-Inte fan vet jag, men helt plötsligt fick jag så jävla ont i häcken.



Trevlig 2 advent.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha... det var inte sjuk, den var ju skiiit-kul! Helt bäst!