fredag, december 09, 2005

Igår var det tjejkväll........Idag är det huvudvärk.
Kom hem vid 05.30 efter att haft en kanon kväll/natt med tjejligan på bouzokia.
Vid 8.00 tiden väcker maken mig, stora killen ska till dagis. Försöker klä på honom........
Storpojkens kommentar... -Mamma, du luktar biäch.....
-Tack gubben, mamma mår biäch också.
Då vaknar lillkillen....
Försöker desperat få honom att somna om, men han föredrar att sjunga fint och högt. Huvudet bultar ännu mer. En timme senare somnar han om. Vid 10 kom barnflickan, min hjältinna. Hon gav mig ett leende och tog hand om lillkillen som hade vaknat av dörrklockan.
Sov vidare till kl.13. Storkillen kommer hem från dagis, mat, sova middag. Och jag tar bilen till Mc'Donalds. Fet mat......börjar att må bättre......
Snart kommer nog min hjärna att komma ikapp......
Är det värt det.....JAAAAA. Hade så kul igår.
Sist jag var ute med tjejligan var för 2 år sedan, undrar om jag behöver 2 år till på mig för att återhämta mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min husgud! Kul att du haft skoj. Man behöver det ibland! Bryta av från vardag, rensa hjärnan från allt invant och släppa lös lite! Underbart med barnflicka! Nu till det bästa: I did it!!! Noppade med mallarna! Shiiit vad bra det blev!!! I allafall det högra (heeh), det vänstra blev liiite ojämt, men det löser sig snart, det var i allafall inte mallarnas fel, utan jag som skulle "testa en grej". I allafall. Om du skulle sprionga på någon återförsäljare av dessa, snälla säg att jag vill väldigt gärna bli återförsäljare av dessa mallar här i Sverige! Tack ännu en gång, jag är VERKLIGEN tacksam!!! P.S. Hälsa syrran att du allfall har fått göra en gammal Tonårsmorsa glad! Var förrästen inne på hennes sida idag, men tyvärr fick jag inte kommentera... Ha det bäst nu! Kram!

Anonym sa...

Oups! Du fick visst nästan en hel blogg av mig nu...;-)

Anonym sa...

Ah nej, jag som inte ens kommer ihåg hur längesedan det var som jag var ute med min tjejliga... tror inte att jag vågar...
Hoppas att huvudet mår bättre nu!