tisdag, februari 07, 2006

Idag var det kallt minus 1 grad. Skratta inte.....Jag fryser mer här när det är minus 1 grad än vad jag gör när det är minus 16 grader i Stockholm. Eftersom man sällaneller nästan aldrig behöver en isskrapa så har jag självklart ingen i bilen. Idag var det första gången som jag verkligen behövde en.....plastfodralet till cd skivan med James Blunt (som för den delen fortfarande är tom) funkade utmärkt som isskrapa.
Gud vad jag fryser....har ca 12 grader här jag sitter och försöker skriva. Inte kul.....längtar till värmeböljan ....plus 41 grader är helt okej just nu när jag tänker på det.....

1 kommentar:

Superquinnan sa...

Hej. Jag har faktiskt också kört den där med cd-skivan, funkar bra! i går morse fick jag och (numera) sambon skotta oss ut från p-platsen. annars är allt bra här! ha det gott/milla