fredag, februari 03, 2006

Idag hade vi massor av journalister och kameramän som hängde i kvarteret hela dagen och kvällen. Nej, dom hade inte kommit för att intervjuva mig för att jag är så ball. Utan för att en granne som tog livet av sig för ca ett år sedan var inblandad i en stor härva. Nu är frågan om han verkligen begick självmord eller om det rent av var mord.......rena rama C.S.I.
Det har blivit en grekisk watergate skandal. Det visade sig att bla greklands premiärministers och andra höga personers mobiltelefoner har varit avlyssnade. Flera insatta misstänker att USA ligger bakom, men ingen vet eftersom dom flesta spår har blivit raderade av en konstig händelse. Mycket skumt....Grannen som begick självmord var en av cheferna på Vodafone. Som sagt mycket skumt.
Man blir lite nojig eftersom jag undrar om någon avlyssnar min mobil, inte för att jag är någon högt uppsatt person eller nåt liknande. Vem vet , nån där ute kanske är intresserad av mitt skvaller. Fast jag skvallrar ju inte heller för den delen......Äh, jag är nog för ointressant för att avlyssna.....

2 kommentarer:

Montserrat Nicolás sa...

Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha. Tro nu inte att jag inte tänker på alla dessa avlyssningar...jag menar, här i Washington så är alla så himla viktiga och min lilla telefon hör massa platter och politiskt skvaller som är sååå obetydligt. En puss raring och gissa vilka är mina nya grannar...Jep. Brad & Angie. Mark helt glad, of course. Sätt upp min blog så att folk lär sig bra chilenskspanska. Och en hel del om vår nya president. Vodafone...

popsan sa...

Hälsa Brad från mig och Angie från maken. Hälsa henne att maken gärna vill tfräffa henne....hehe