lördag, februari 04, 2006

Barnkalaset blev lyckad. Bjöd in extra många eftersom jag hade räknat med att 50% av dom inbjudna inte skulle komma pga förkylningar och dyl. Till slut blev det 12 barn och 20 vuxna.....
Smörgåstårtan blev en succe, en med räkor och lax och en med skinka/salami och leverpastej. Måste säga att jag har blivit en expert på smörgåstårtor...hehe.
Blev lite irriterad på mig själv att jag inte tog en bild på den för att visa....men gott var det.
Unnade faktiskt en bit till mig själv till middag också (blev lite över)......nej jag har inte slutat banta, ligger på minus 5kg......fortfarande. 8kg kvar till målvikt.....Börjar bli lite tråkigt....
Men det possitiva är att för varje kilo som försvinner så kommer jag in i mina gamla byxor. Längtar tills jag kommer in i byxorna som jag bar när jag vägde 60kg......men jag har ju dock 5 månader till på mig.....

Inga kommentarer: