onsdag, februari 22, 2006

Idag för exakt ett år sedan låg jag på BB, nysnittad men överlycklig att min lilla pojke hade kommit till världen. Grattis L på ett års dagen.........

Åren rullar iväg och det enda som märks är att barnen blir större, håret vitare och rynkorna tydligare.
Måste börja att lära mig att leva för idag, just nu och verkligen njuta varje sekund. Varför är det så svårt...... Oftast tänker jag framåt, imorgon, till helgen, till våren, nästa jul.
För det är ju nu man verkligen lever, man vet aldrig vad som kommer att ske nästa sekund.
Lev varje dag som om det vore din sista.......är inte ett så dåligt trots allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, då är han bara tre dagar äldre än min bebis. Hon fyller ett år på lördag! Grattis till lillkillen! Visst märks det på barnen att man blir äldre och visst känns det som om åren går fortare och fortare?

popsan sa...

Håller med dig. Efter att jag fick barn märker jag att åren går eftersom jag ser deras framsteg dag för dag.
Visst är det härligt.

Anonym sa...

Underbart! Grattis till födelsedagsbarnet! Min Mabou fyllde 4 den 23:e. Det går så fooort! Kram!