söndag, september 03, 2006

silver helt okej det med.....

Nähäpp...och så fick vi stryk av spanjackerna......
Men ärligt talat... silver är super det med...fast guld hade nog varit ännu bättre.... 2 i världen...
Grattis killar det skötte ni bra...
Jobbade under matchen...tjejen jag sminkade hoppade upp och ner ...och skrek till spelarna på TV...hela tiden.... lite svårt att få till konturen runt läpparna.....

...och så har jag fått ont i halsen... imorgon ska jag sminka Ploutarchos (det var till dig Epi), säger nog inget till er som inte bor i grekland.......men jag har en lista på folk som vill följa med....mjau, mjau.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ploutarchos :-) Låter som en bra dag på jobbet!!
Vad hemskt med bilolyckan.....usch....

Epi

Anna Malaga sa...

Hehe, jag är hemskt ledsen ..;-)
Heja Spanien!