fredag, september 29, 2006

mustasch...........

Efter första graviditeten så fick jag en pigmentsfläck rakt över överläppen.....ser ut som en fin mustasch.... Insåg att sola+graviditet=pigmentsfläckar.....
Börjar tycka att det är småjobbigt när folk påpekar att man kan vaxa överläppen....eftersom jag inte har ett enda hårstrå där....
Häromdagen gick jag till en superhudläkare (dermatolog)...80 euro besöket....hon gav mig ett recept på en kräm 30 euro som bleker bort dessa fläckar...(krämen är en special blandning efter hennes recept)...
Efter två dagar så märker jag att fläcken har blivit lite ljusare....men huden har blivit röd...
Undrar vad som är snyggast...mustasch.....eller röd hud som ser ut att man har hånglat hela dagen.... har svårt att bestämma mig....

1 kommentar:

Barbamamma sa...

Har du hångelmärken så tror man iallafall att du har haft jäkligt roligt.