fredag, september 15, 2006

bara tråkiga nyheter....

Det är så mycket tråkiga saker som händer just nu... inte nog med sonens dagis...det fixade sig till slut...men jag hamnade i gräl med rektorn...och det var definitivt inte mitt fel...denna gång...Jag kan inte rå för att han är en arrogant idiot.....men det är ingenting jämfört med allt annat som har hänt.
Förra veckan var det prästen som dog... Igår fick jag reda på att en bekants svägerska tog livet av sig genom att sätta eld på lägenheten ...tyvärr omkom hennes 2 åriga dottern också av rökskador. Hon hade svåra deppressioner efter andra förlossningen. Hennes man var på jobbet och sonen var skolan...hans första dag..så dom klarade sig.
Sedan.... för tre timmar sedan fick jag reda på att en kompis ska skilja sig......

Nu får det vara nog, känner att jag inte orkar med fler tråkiga nyheter....

2 kommentarer:

Superquinnan sa...

Usch Popsan.. Vad är det som händer? Önskar dig allt gott nu. Känns som du behöver goda nyheter! Kul att vi har samma smak.. Just nu letar jag bröllopsfrisyr.. Tips på nån sida man kan titta på?? Kram

Anonym sa...

Oj, vad trist! Verkligen! Ja, jag har också haft stora problem hela våren och sommaren... Väntar fortfarande på någon form av ljusning...! Jag hoppas verkligen det räcker för dig nu, med dina bekymmer! Kram!