torsdag, september 21, 2006

fyndat........

Idag har jag fyndat...köpte 3 klänningar.
Två av klänningarna från en grekisk designer....från 160 och 170 euro köpte jag dom för 30 euro styck...super fina...och så köpte jag en klänning från Zara...för 45euro...normalpris...

Tänk vad lätt det är att pigga upp sig ......
.....nu måste jag hitta skor till klänningarna....skulle vilja ha högklackat...men maken är för kort för det.
Undrar om maken går med på att ha högklackat han med.....skulle inte tro det......
Jag vet att det är larvigt, men jag gillar inte att vara ett huvud längre än min man när vi ska gå ut tillsammans....
Fast Danny de Vitos tjejer brukar inte ha nån problem... men det kanske beror på att dom speglar sig lättare på hans flint.....

6 kommentarer:

Barbamamma sa...

Det är bara att välja: pussa flinten eller glo i näshåret. Man kan inte få allt...

Anna Malaga sa...

Aha, sâ ni har Zara i Grekland ocksâ. Jag brukar alltid hitta snygga (och billiga) kläder där.
Fast Danny de Vito är väl gift med Rita..hmmm....hmmm...i alla fall, hon är ju lika liten

popsan sa...

Hej anna vi har Zara här och nästa år så kommer dom att öppna 7 stycken H&M...

Anonym sa...

Just DdV är iofs så kort att tom jag skulle trona över honom. ;o) Var glad att du är lång, Popsan! Du slipper stappla runt på klackar. Och du slipper den ständigt hotande rultigheten. Som lång slår du knock-out även med något extra kilo i fickan, medan vi less ståtliga i samma läge genast ser rultigheten lura runt hörnet... :o)

popsan sa...

Pm håller med dig... men dom snyggaste skorna har oftast klack samt att man får snygga ben av höga klackar.

Superquinnan sa...

Hm.. Shopping, shopping. Jag har guldkort på MQ (handlar över en viss summa varje år) vet inte ens om jag vågar logga in och titta vad jag handlat för redan.. men mycket kläder och väskor har jag!! Pops! Har du nåt tips på nåt kissable läppstift till bröllopet??