torsdag, maj 11, 2006

Glömde bort att berätta ... i söndags när jag jobbade sprang jag iväg till kiosken för att köpa en GB sandwich. När jag skulle betala så började två herrar att prata med mig....för att göra historian kort...
Dom frågade om jag bodde i området (acropolis), sa nej men att agenturens studio ligger där......dom skickade blommor till studion 1 timma senare.....
go popsan...go popsan...go popsan...
Dom övriga i teamet kunde inte fatta att jag var borta i 5 minuter och att det sedan kom blombud..... nej jag skickade inte blommorna till mig själv...


I själva verket var dom till studion som välkommen till kvarteret....men med mitt namn som kontaktsperson...

3 kommentarer:

Me sa...

Inte illa!

Anonym sa...

Oj, vad coolt! jag vill också vara kontaktperson på ett blombud! (Till skillnad från dig får jag väl skicka ett till mig själv! Haha) Kram!

Nejma sa...

Vad häftigt! Vill också få blommor budade. Fast ska jag få några får jag väl ställa mej i vägrenen och plocka dom själv... *suckar* Det är en nackdel med att vara hemmamamma, ingen som ser vad man sysslar med om dagarna. Men lillen kom hem med en jättefin teckning häromdagen där han skrivit med stora spretiga bokstäver "Älskar dej mamma!". Nästan bättre än blommor av okända... *s*

Kram,
Nejma