onsdag, februari 25, 2009

Sabinas kamp........

Följer en blogg som heter Sabinas kamp... en ung mamma med dödlig cancer.....
En kvinna som kämpar emot smärta... emot draken...
Denna kvinna har fått mig att krama mina barn ännu hårdare, att vara tacksam för det man har... att känna att en simpel förkylning är lyx.. att passa på att njuta medans man mår bra.

Jag har alltid trott, att mig händer det aldrig...jag är odödlig.... men jag är inte odödlig (framför allt inte som jag kör kör bil i Athen).
Mig kan det också hända ...man vet aldrig... det kan hända oss alla.... när som helst och hur som helst.
Hon finns i mina tankar dagligen...hon har gjort ett sådant intryck på mig genom hennes blogg.
Jag hoppas att försökskuren hon ska gå igenom gör underverk... för jag vill tro på underverk...jag vill tro på bra saker...jag vill tro på livet.....på det goda.....

Inga kommentarer: