tisdag, februari 10, 2009

otrohet..........

Jobbade igår med en modell som jag anser vara en av dom vackraste kvinnor som jag har träffat. Hon är vacker, trevlig, smart och otroligt vänlig.
Hon har ett barn som är runt tre år. Och igår berättade hon till mig att hon har skilt sig.
Det visade sig att hennes man hade träffat en ny tjej när barnet endast var 3 månader gammalt.
Han körde dubbelt tills det inte funkade längre.

Ärligt talat...det jag inte kan fatta är hur man kan göra så...när man har en sådan fru och ett nyfött barn. En familj som man ska skydda och ta hand om...bara lämna.....sådär....

Jag har en annan väninna vars pojkvän bönade och bad att hon skulle flytta till Grekland från USA. Kär som hon var tog hon sitt pick och pack och flyttade hit. Hon stöttade honom med allt, med hans företag, med hemmet...med allt...
Varje lördag när hon städade och storhandlade inför veckan så var han ute och joggade...hans enda lediga stund som han kallade.... 2 timmars träning..... Träningen gick ut på att jogga hem till grannen och rumla runt i sängen med henne....
Även det förhållande tog slut när det uppdagade sig....

Visst, jag kanske inte har varit guds ängel..... men att köra dubbelt när man har barn, kan jag inte acceptera...
Jag litar fullt på min man... och det säger jag till honom...men om jag får reda på att han har rullat runt under vårt äktenskap kommer han att bli en ny Bobbit........

2 kommentarer:

Loppan sa...

Där ser man, d EE inte utseendet som e d avgörande, va e d egentligen? att köra dubbelt o oförlåtligt, barn elär ej, om inte d e frågan om ett öppet förhållande förstås, från BÅDA sidorna.
kram

popsan sa...

helt rätt, loppan...