onsdag, augusti 16, 2006

Taggad

Eftersom jag har blivit taggad av både Pia-pralin och Tonårsmorsan så får jag väl ta och svara...fast jag tror att jag redan har svarat på samma frågor för ett tag sedan...

1. Fyra arbeten jag haft i mitt liv
Tidningsbud, godisförsäljare, sminkansvarig, puderluder=sminkös
2. Filmer jag gärna ser om och om igen
Dirty dancing, Greace, Pretty woman, Breakfast Club .......so 80´
3.Fyra städer jag bott i
Stockholm, stockholm, stockholm, Athen....
4. Fyra tv-serier jag gärna ser.
Desperat housewifes, Alias, CSI, .....och för alltid Vänner....
5. Fyra ställen jag vill åka
New York, Maldiverna, Australien, Kina
6. Fyra websidor jag besöker dagligen
Aftonbladet.se, spray-mail, många bloggar, king.com
7. Fyra favoriträtter
sushi, hummerpasta, grillad oxfile, fisksoppa.
8. Fyra ställen där jag trivs
Hemma, på massagebänken, i makens famn, i stor och lillkillens famn
9. Fyra bloggare jag vill utmana att svara på dessa frågor
Barbamamma
Millan
Nejma
Japanviking...ihopp att du kommer tillbaka till bloggen...

1 kommentar:

Superquinnan sa...

Jodå vi skall prova. jag har fått datum i dag...