fredag, augusti 25, 2006

Stekt fläsk

Och nu har det börjat att rulla in jobb. Fick en förfrågan att åka 2 dagar till Aegina för att sminka några tjejer för lättklädda konstbilder (nakenbilder till en utställning med andra ord). Tackade genast ja...ett: för att få en liten paus från barnen...två: eftersom fotograferna är två gamla kompisar som det alltid blir mycket skratt med....tre:...bra betalt
Jag har tur som har en man som inte är svartsjuk eftersom den ena fotografen är ett ex..... som jag å andra sidan har parat ihop med en av mina bästa vänner... och som nu planerar att gifta sig....
Och resan med mamma och barnen verkar inte bli av eftersom allt bara strular sig med hotellbokningen. Å andra sidan så åker vi till playan ändå varje dag....men vi måste ta en liten paus eftersom mamma har bränt sig ordentligt ...med andra ord .....nu är det kokta fläsket stekt.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha ett jätteroligt jobb!!

Erica

popsan sa...

Om jag hade varit straight kille så hade jag nog tyckt att det var ännu roligare att smeta in barnolja på tjejernas kroppar.... nu tycker jag att det bara är kladdigt....

Anonym sa...

Hm, ja det låter ju lite kladdigt.....men bra att få betalt för det i alla fall :-)

Epi