fredag, augusti 25, 2006

En ängel...

Träffade en bekant på stan idag ..han hade gjort slut med sin pojkvän som han hade ett förhållande med i nästan 7 år. Han var så ledsen och bitter eftersom pojkvännen hade varit otrogen under en tid och nu bodde ihop med den nya killen.
Under hela diskussionen kunde jag inte låta bli att tänka på hur vacker den här killen är...han ser ut som en ängel..blond med stora perfekta lockar ..klarblå ögon...solbränd..perfekt kropp..supertrevlig...modell... smart.... Hans pojvän såg ut som raka motsatsen .....
Till och med min mamma var helt förstummad.....Vad vacker han är... var det enda hon kunde säga...om och om igen...
...en stor förlust för kvinnosläktet...

6 kommentarer:

Pia-Pralin sa...

ja.. så många snygga killar som gillar.. killar :-)

Superquinnan sa...

fast killarna måste ju oxå ha änglaliknande killar att titta på.. de som vill det alltså :)

Barbamamma sa...

Va? känner du BWO sångaren??

Superquinnan sa...

Hoppas du och mamma hardet bra trots värme och brännskador :)

Whoa sa...

Jag har en polare här i Tokyo som är gay och jättesnygg. Senast när vi var ute och drack tillsammans, så träffade vi några av mina kvinnliga bekanta. De blev genast stormförtjusta i killen och bad mig att försöka få till en dejt för dem.
Jag svarade bara, - “Sorry tjejer, men han är kär i mig.” Ni skulle ha sett deras miner. Japaner är inte vana vid att straighta killar kan ha gay-vänner.

popsan sa...

Som jag brukar säga till min man. Han behöver inte vara orolig när jag går ut med mina killkompisar eftersom dom har fullt upp att spana på andra killar.