fredag, april 28, 2006

Tae Kwon Do

Min stora kille som är snart 4 år är ganska vild av sig, eller ska vi säga att han har väldigt mycket energi i sig...typ kärnkraftverk.
Gick förbi en Tae Kwon Do skola idag......dom tar emot 4 åringar........på onsdag ska han dit.
Om han gillar det blir det 3 gånger i veckan.
Måndagar, Onsdagar och Fredagar.
På måndagar och onsdagar har han simskola på dagis också.
Fast Tae Kwon Do tränaren sa att med småkillarna blir det mer lek.

Dom tar emot mammor också..........skulle behöva träna..........

2 kommentarer:

Superquinnan sa...

Hahaha. Jag gillar verkligen din humor!! Hoppas lillikillen tycker det är kul. Trevlig helg!

Nejma sa...

Synd att det är så långt pendlingsavstånd bara, annars skulle jag skriva in min lille kille. *s* Han är också ett energipaket... Här har jag bara hittat fotbollsträning och tennis för barn. Ok, fotboll skulle lillen gilla men inte tennis. Jag måste nog se om jag kan hitta någon aktivitet till honom till hösten. Tyvärr tror jag inte dom taremot mammor då...

Kram,
Nejma