onsdag, april 12, 2006

Jag blir galen.
Vaknade imorse och satte mig med kartongerna för att installera datorn.
Efter 7 TIMMAR gav jag upp.
Kan inte komma in på nätet med den nya datorn.
Har suttit i telefon med både telebolaget och nätbolaget från kl.11.00 till kl 16.00. Den ene skyller på den andre. Alla påstår sig att dom har hjälpt mig med rätt inställning.
Nu visar det att floppydisken på den nya datorn inte heller fungerar.
Alltså ska datorn tillbaka till butiken..........och dom får gärna trycka upp den i röven.
Idag var jag riktigt nära att börja röka......så förbannad var jag. Men nöjde mig med 2 GB sandwich.
Vill skaffa bredband........fick reda på att det tar ca 1-2 månader att installera det.
Inte nog med det.......varmvatten beredaren med solvärme har pajat. Vi bytte ut den för 3 månader sedan.....tur nog så är det 5 års garanti. Men ändå.....

Räddningen kom från agenturen........fick reda på att jag åker till Kreta på måndag och kommer tillbaka på tisdag. Ska bo på lyxhotell och plåta ett snabbt modejobb. Gissa vem som kommer att ligga vid poolen.
Så ärligt talat just nu skiter jag i både datorn och varmvatten.....jag ser en skön pool framför mig istället.
Man ska alltid tänka possitivt........även fast det kan vara jäkligt svårt ibland.
..........skitdator............

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer in för att önska dig en riktigt glad påsk! Fast ni firar kanske inte den där nere? Ha det bra!