lördag, april 01, 2006

Körde aprilskämt på några kompisar...alla gick på det....
Ringde och bad dom göra mig en tjänst.
Ja sa att jag jobbade med Alexis (grekisk, snygg skådis) igår och att han bad mig om mitt tel nummer. Han ville träffa mig för en drink.
Eftersom jag inte ville att min man skulle få reda på det så bad jag dom ställa upp som alibi om maken skulle få för sig att fråga.
Självkart fick jag till svar och så en massa frågor om skådisen.
När jag sedan sa till dom att jag kommer att ta en drink med Alexis varje 1 april, så fattade dom.

Det roliga i det hela var att alla var så possitiva.
Min make skrattade högt när jag berättade om aprilskämtet......men han lade nog på minnet vilka som skulle ljuga för min skull.

1 kommentar:

Superquinnan sa...

Ooops. Hade jag aldrig vågat fast du är rolig du :)