måndag, mars 27, 2006

På en skala mellan 1 till 10.
Hur kul är det att äta när smaklökarna inte funkar?
Hur kul är det att vara godis sugen.....?
Hur kul är det att inte känna nån skillnad mellan ramlösa och coca cola.
.....Så kul har jag det just nu..........

Fast så tråkigt är det nog inte ändå.
Idag insåg jag än en gång vilket bra jobb jag har.........
Fick smeta in barnolja på en kropp som tillhör en fd.toppmodell (blev korad till världens vackraste man för ett antal år sedan).
Fick lite ont i fingrarna av tvättbrädemagen............

Sedan kom nästa överaskning.........
Fick en förfrågan om jag kan sticka iväg på ett jobb nästa helg.......fredag till måndag......till Mykonos.
Behöver inte säga att jag fixade barnvakt ganska omgående.

Och idag hade vi 22 grader varmt och strålande sol......behövde inga strumpor i skorna.........den var till syrran....hehehehehe.

Livet kan vara bra, även om inte smaklökarna fungerar för tillfället.

Inga kommentarer: