onsdag, mars 15, 2006

Lite blandat.

Så greklands bidrag till melodifestivalen blir en ballad........
Cyperna kommer också ha en ballad.
Låt mig gissa.........Grekland kommer att ge Cypern 12 poäng och .....få se nu.....Cypern kommer nog att ge Grekland.......typ 12 poäng......lika spännande varje år.
Spelar ingen roll hur bra eller dåliga låtarna är ....man ger varandra 12 poäng.
Punk Slut.

Nu till nästa
Jag har hållt upp med rökningen i 8 dagar nu.....känner mig riktigt stolt. Utan tuggummi eller plåster.....bara så där ...lagt av.
Lite orolig för vikten eftersom istället för cigg så vill jag äta nåt....inte för att jag är hungrig..........bara sugen.
Proppar i mig morötter skurna i tunna stränger med salt och vinäger.....
Håller fortfarande på med mitt nyårslöfte......jag lovade mig själv att gå ner 10 kilo i vikt till sommaren. Just nu har jag lyckats gå ner 8 kilo......så jag har ändrat min gräns till 13kilo. Så med andra ord så har jag 5 kilo kvar att gå ner.
Det häftiga med att sluta röka är energin.......jäklar vilken energi jag har fått....känner mig som en duracellbatteri.....helt plötligt känner jag mig så speedad.
Undrar om det beror på rökstoppet eller alla morötter som jag pressar i mig.

Som min far brukade säga....-Man får bra syn av morötter......har du någonsin sett en kanin med glasögon?

1 kommentar:

dixi sa...

måste vara morötterna *s*