tisdag, oktober 31, 2006

välja kön.........

Läste en artikel i Aftonbladet om att välja kön på sitt barn.
Min svärmor säger till mig att om jag beslutar mig att skaffa ett tredje barn kommer det också att bli en kille...
Min svärmor har lyckats pricka in varje gång vad det ska bli för kön.... det enda hon måste veta är hur månen stod när första barnet föds...därefter kan hon berätta vad nästa barn kommer att bli. Hon har gjort det på alla vi känner.
I och med att jag redan har två underbara killar önskar jag mig en liten flicka..... tanken att välja kön med provrörsbefruktning lockar ganska mycket.... men tänk om doktorn gör fel och man blir gravid med tvillingkillar.........
4 killar plus maken.....5 killar......tar nog inte risken.
Får väl ta och vänta på barnbarnen.......fast det kommer nog att dröja...

Inga kommentarer: