lördag, juni 10, 2006

Semester.....

Japp nu är väskorna packade...lite kläder och massor av presenter.
Köpte till och med en levis jeanskjol för 6 månaders baby som kommer att födas vilken dag som helst...hoppas att hon pluppar ut snart så att hon kan växa in i kjolen.
Varför är flickkläder så söta... om jag hade en dotter så skulle jag nog ha blivit ruinerad.
Jo jag skulle nog kunna tänka mig ett tredje barn men bara om det blir en tjej....jo det finns metoder som garanterar det kön man vill ha.... men min man är inte så tänd på iden... han tycker att två killar räcker.

Så nästa gång vi hörs så sitter jag vid syrrans dator ...syrran det är hon som är så fruktansvärt dålig på att uppdatera sin blogg.

Så nu sticker jag från kackelackornas land till myggornas land.........

3 kommentarer:

Superquinnan sa...

Välkommen till värmen och myggorna. Jag vet att det inte är lika varmt som i Athen men nog så varmt för Sverige. Och jag kan meddela att i går kväll när jag satt med familjen och grillade såg/ hörde jag första myggorna med... Är det inte fantastiskt? Själv går jag på 8 veckors semester den 16/6.. Lovely!!

Superquinnan sa...

Hmm skulle ju fråga; Vilken metod garanterardet könet man vill ha?? Nyfiken...

popsan sa...

Det blir provrörsbefruktning med spermarensning. Man rensar bort killarna och behåller tjejerna.
Du fattar nu varför min man inte är så tänd på iden.....haha.