måndag, juni 26, 2006

3 kilo too much...

Och nu sitter man här i värmen och svettas som en liten gris...ja...jag gick upp 3 kilo under mina 2 veckor i Sverige... men dom kommer att rasa på en vecka efter min super diet..lätt kommet lätt förgånget...eller ska man säga lätt förgånget lätt kommet.
Sverige..
Frukost...skogaholmslimpa med smör och leverpastej...3-4skivor
Lunch....korv med bröd eller nåt annat onyttigt...
Middag...grillad oxfile med massor av ungspotatis och cafe de paris sås...
Mellanmål...coccosbollar, glass, godis, choklad.
Grekland.
Frukost.. 2% youghurt med musli.
Lunch..sallad
Middag..Vattenmelon och aprikoser.
mellanmål..vitaminer och vatten.

4 kommentarer:

Me sa...

Jag tycker nästan att Sverige-maten låter mer hälsosam.

popsan sa...

Jag vet men vågen ökar med den maten...

Pia-Pralin sa...

Skulle också behöva gå på någon annan diet än den här Vara hos föräldrarna-diet som inte är bra för min vikt....tack för oljan, den kom idag! :-)

Superquinnan sa...

så många gäster??? är du nån kändis eller nåt? ;) tack för att du kollar upp år mig, det är snällt... jag ska titta på bloggen. tack tack. nu skall jag på lite semester. hemma om en vecka igen. kram