lördag, juni 24, 2006

2 veckor.

Och nu är det roliga slut. Imorgon går flyget tillbaka till Athen.
Vad som har hänt dessa 2 veckor...
...shopping..
...förkyld...
...kolmården...
...bebis föddes...
...maken blev bestulen på Cafe opera.....300 euro , 2 mobiler, solglasögon och alla kreditkort...
...regnig midsommar...
..sverige - england= lika...
...sverige - tyskland = pinsamt..
...mycket mat och mycket grillat...
...plus 2 kilo.... men fan vad gott det var...

Imorgon blir det åter 35 grader varmt och massor av trafik och oväsen.....men jag längtar faktiskt tillbaka...
borta bra men hemma bäst.......men vart är hemma...jag har ju två hem.

7 kommentarer:

Pia-Pralin sa...

Where ever I lay my hat, thats my home :-)

popsan sa...

måste nog vara så...

Superquinnan sa...

och när kommer sommarvärmen tilbaka hit? när du återvänder til Athen?;) har en fråga till proffset med; vet du var man kan beställa brud make up som inte är alltför dyrt i Sthlm? hår, smink, allt drar i väg i budgetplaneringen. ett år kvar.. men bättre vara ute i god tid.

popsan sa...

Ska kolla med en bekant som sminkar vad hon tar.. skicka mig din email så kan jag ge dig hennes tel nummer.
Vad ligger din gräns...för make och hår.

Me sa...

Missödet på Cafe Opera låter jobbigt.
"Hemma", är det land man betalar skatt i, har jag kommit fram till.

Anonym sa...

Nääää, fy vad trist på Cafét!!! URK!

Epi

popsan sa...

Ja det var lite jobbigt med Cafét eftersom vi fick sitta mitt i natten och ringa alla banker i grekland för att spärra korten och mobilerna.
Solbrillorna var också lite onödigt eftersom det var med styrka.
Blev förvånad att dom lämnade passet...min man hittade sin lilla bag inne på toan..med pass, presskort och bilderna på barnen.