lördag, juni 17, 2006

bubbel pubbel

Snacka om att bli bortskämd.
Fick ligga i en halvtimma utan barn i syrrans bubbelpool med en drink i handen och tända ljus.....
I morgon när maken kommer så ska vi lägga barnen tidigt och ta ett bad i bubbelpoolen med massor av tända ljus, skön musik, bastu och drinkar.
...jag vill också ha ett spa hemma hos mig.....frågan är bara hur ofta man använder det när man har det nära tillhands?? och vad ska jag göra av vår bestman som kommer med maken från grekland..när jag sitter i bubblet med maken.... man blir lite snurrig av bubbelpool och drinkar...borde nog ta och lägga mig nu....hjärnan blev visst överhettad av det varma badet.... och förkyld är jag igen.

2 kommentarer:

Pia-Pralin sa...

hihi.. du tål väl inte det varma vädret kanske :-)

Me sa...

Bestman ska ju helt klart stå bredvid badet med champagne på en silverbricka.