tisdag, december 16, 2008

jul....

Beslutade mig för att köpa en julklapp till mig själv....från barnen. Så idag köpte jag en GPS... som killarna får slå in och ge mig på julafton...och jag kommer se jätteförvånad ut. Men det kliar i fingrarna...jag vill öppna den nu .....så nu har jag något som jag kan se fram emot att få i present.

Efter NIO hela år tillsammans med maken .....( insåg precis att jag har missat vår bröllopsdag 9 dec, fast det var den borgliga vigseln...enligt min man är det kyrkovigseln som räknas.)
jo...efter 9 år tillsammans så byter jag nästan 98% av det han köper till mig...och han gör likadant....vi har så otroligt olika smaker när det gäller saker....
...jag gillar teknik...typ, ipod, gps, datorer...osv... han gillar .....................slipsar...........skjortor........
min man älskar att shoppa ...skor...kläder.....och nej han är inte fjolla.....jo kanske bara ibland...nä det var taskigt. Jag har tur...det är inte många kvinnor som har män som gillar att strosa runt och kolla på kläder........jo jag har tur.....


ps... visst räknas den borgliga vigseln.... om han hade velat göra slut så skulle han ju vara tvungen att ta med en advokat.....så då räknas det.......... måste gå och påminna honom om en försenad bröllopsdagspresent till mig......

Inga kommentarer: