tisdag, maj 05, 2009

cupcakes, cupcakes, cupcakes......

Jag har fått cupcakes noja...sitter och letar recept för fullt.. Idag stötte jag på en CUPCAKEblogg.
Helt underbar och vilken inpiration jag fick...satte igång och bakade igen...(min väninna fyller år på lördag så jag tänkte överraska med cupcakes till henne och hennes gäster)...
Maken kom hem och jag tvingade honom att provsmaka (han vill banta..men det går inte så bra eftersom han måste vara min provsmakare, eftersom jag fortfarande håller på med min detox...).
Idag blev det blåbär cupcakes med vaniljfrosting och chokladcupcakes med nutellafrosting...
På Lördag ...då kommer jag att kunna smaka....mmmmm

1 kommentar:

Moster sa...

jag använde också nutellafrosting här om dagen fast på halloncupcakes med olika sorters choklad i. Recept och bilder finns i min blogg.