onsdag, maj 13, 2009

argylos....

Sitter insmetad med argylos..dvs lera... lår, rumpa, armar...
Vet inte om det är inbillning ...men efter några gånger ...börjar jag att se resultat...
Ska säga med säkerhet efter 2 veckor... men jag tror att det funkar...huden ser slätare ut..som om att celluliterna börjar att försvinna.
Visst är jag glad..men samtidigt förbannad över att ha kastat bort så mycket pengar på dyra krämer som inte gör ett skit...och sedan med urbillig lera som visar resultat efter 3 gånger.

2 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

argylos, har aldrig hört talas om det. låter som en mirakelkur! ja visst finns det mycket dyra krämer som bara är skit. de lovar alltid så mycket och man tror att eftersom de är så dyra så borde de ju funka.

cappuccinosmak i cupcakes är är av mina favoriter också.. men jag har många favoriter. :)

popsan sa...

argylos är lera..vanlig hedlig lera.. så enkelt och så naturligt..