söndag, januari 11, 2009

kalender.....

När jag fick mitt första barn, gjorde jag en kalender till familjen, farnor, faster, mormor osv...
En kalender med bilder på min förstfödde son.... och med alla grekiska högtider och namnsdagar....
Eftersom man firar namnsdagar i grekland är det viktigt att veta när alla har sin namnsdag.
När andra sonen kom var det ännu roligare att fylla kalendern med bilder....
En överaskning....till nära och kära

...nu är det inte lika kul. När familjen och alla väntar med en självklarhet att dom ska få kalendern. Kräver att dom ska få den till 12 slaget på nyårsafton.
Men halååååååååååååååå det tar tid att göra den.....framför allt eftersom min dator dog och alla program raderades.....

NU är den klar och ska delas ut imorgon...så att jag slipper allt tjat...
vilket jävla gnäll om en kalender.........

Inga kommentarer: