tisdag, december 05, 2006

Vart tar tiden vägen....

Så mycket som har hänt och jag har inte hunnit blogga....
Kort sammanfattning...
Ställde ut på beautymässan en produkt som jag kommer att importera från Sverige...gick kanon...
Måste leta efter lokal för firman...tyvärr grekisk byråkrati...tror jag har hittat en...
Hade syrran med mina partners från Svedala här under mässan...så himla kul....
Hittade en astrolog som berättade framtiden för mig...snacka om gåshud...fattar fortfarande inte hur han kunde pricka så rätt i allt....
Såg senaste Bond rullen....jag är kär .....var så negativ...blev så possitiv...
Min stora son är inne i kiss och bajs åldern...håller på att bli galen när det enda han säger är BAJS, BAJS, KISS.....
Lillkillen räcker ut tungan hela tiden och kallar mig för popsan istället för mamma....vet inte, men jag gillar inte att han använder mitt namn ...jag vill att han kallar mig för mamma...
Blev medlem i expressens GI Viktklubb.....undrar hur det kommer att gå... men det ser faktiskt ganska lätt ut...undrar bara hur jag ska få i mig all denna nyttiga mat....

Så med andra ord har jag haft fullt upp med jobb och familj att jag inte har orkat att blogga....
Insåg att jag har bloggat över ett år nu...jag missade till och med att fira bloggen 1 år...

3 kommentarer:

Superquinnan sa...

grattis i efterskott bloggen ett år.... Öhh...

Montserrat Nicolás sa...

hmmm vet inte vad som hände...
hemska dator...puss och god jul...saknar

Montserrat Nicolás sa...

nämen...saknar er!