söndag, december 31, 2006

Nyårslöfte.....

Jaha och nu är man tillbaka till Athen efter några underbara dagar i Sverige...övervikten betalade jag med gratisflygbiljetter som flygbolaget hade gett mig, eftersom dom ändrade mina resedagar hela tiden.
Har beslutat mig för att aldrig resa med Viking igen...det mest oseriösa flygbolag jag har rest med...
Nyårslöfte.....
...sluta röka har jag redan gjort.....gå ner mer i vikt..ska jag försöka mig på med...och ev sluta blogga....känner att jag har för lite tid...
Men eftersom jag är ganska dålig på att hålla nyårslöften så får vi se hur det kommer att gå....


Så gott slut och gott nytt år från mig ....till er alla......

4 kommentarer:

Pia-Pralin sa...

Men hallå.... sluta blogga är ju inget löfte det är ju ett hot! Som sagt nyårslöften är till för att brytas!! Kram!

Anonym sa...

Hoppas du inte lyckas hålla det sista löftet i alla fall...! Kram och ha en god fortsättning!

Montserrat Nicolás sa...

Kram. Och gott nytt 2007!

Superquinnan sa...

har du slutat blogga nu? hur är det i athen? vad händer på jobbet? jag är ju så nyfiken på vad som händer Popsan.. en liten blogg bara? ;)