tisdag, december 19, 2006

längtar.......

Usch , har varit dålig på att uppdatera....börjar att likna min syster.....
Här är allt ok förutom att jag fick en fruktansvärd migränanfall i torsdags...inte kul men tackar gudarna för min läkarkompis som kom hem på två röda och gav mig piller.... hon hade t.o.m tagit med sig en spruta ifall det inte skulle släppa.....
Packar väskorna för jag åker på torsdag till hemlandet....Ska bli underbart att fira Jul i Sverige...
Och på Fredag ska det bli utekväll med brudarna....runt Stureplan förmodar jag... Längtar så att jag håller på att gå i bitar..
Kommer nog att blogga från syrrans dator.. Keep in touch.......

2 kommentarer:

Superquinnan sa...

festa runt stureplan.... låter farligt ;) önskar er aen tervlig jul här hemam utan snö... vi åker till värmen på lördag!! tjoho.. och hohoho...

Anonym sa...

Du är utmanad, vännen! ;-)