söndag, juli 16, 2006

Utmaning.....

5 saker i mitt kylskåp

Vattenmelon.....brukar köpa vattenmeloner över 7 kilo...dom är sötast
Pepsi Max...kan bara inte leva utan
Mjölk...till min dagliga cappuccino
Ägg.....till min Atkins diet och killarnas frukost
Massor av choklad....maken köpte med sig efter sverige resan..tittar på dom varje gång jag öppnar kylskåpet....men rör inte....

5 saker i min garderob

Små väskor.....när jag ska ut och vara fin
Papperslappar som håller malen borta....luktfria.
Sommarkläder...behövs
Vinterkläder....behövs inte
Underkläder...inga kommentarer....

5 saker i min bil
Mobilladdare...ett måste..
Cd skivor...både till mig och barnen
Handsfree till mobilen.....annars blir det böter
KARTA....annars är jag totalt lost
Ett stort gäng med leksaker

5 saker i min handväska

Mobil....hur var livet innan mobilen....
Filofax......annars har jag ingen aning om hur jag ska boka in jobben.
Solskyddstick spf 50+ ....annars får jag mustach
Carmex... ett måste för läpparna
Bok eller Sudoko...eftersom jag alltid får sitta och vänta på alla som inte kan hålla tiden.

5 att skicka till

Millan
Nejma
Barbamamma
Och alla andra som inte redan har blivit taggade......



Inga kommentarer: