söndag, juli 16, 2006

Kom och tänka på en liten grej som hände när jag var i Stockholm...
Hade stämmt träff med min höggravida kompis L kl 12 på Stureplan.
Kom fem i och väntade...eftersom hon inte brukar vara sen blev jag smått orolig när kl hade blivit 12.20. Till saken hör att hon inte svarade på mobilen som hon alltid brukar göra.... Okej..hon föder..tänkte jag.
Ringer två andra väninnor och frågar om L har hört av sig...dom blir också smått oroliga... Ringer L sambo för att kolla läget om dom möjligen har åkt in på BB, men han var på jobbet och sa att L nog var på pedikyr...
Hur som helst L är borta och ingen kan få tag på henne...När kl är 12.50 ringer L mig eftersom hon hade fått mina meddelande
...Men jag är inte sen säger hon..kl är bara 11.50

Jag hade glömt bort att jag hade grekisk tid på min klocka.....

Inga kommentarer: