lördag, juli 15, 2006

illa, jag mådde illa........

Jobbade igår ombord på en lyxbåt.....hade varit kanon om jag inte hade mått illa under hela resan. Så medans dom andra plåtade så låg jag i "vardagsrummet" med huvudet mot en Vercarce kudde och koncentrerade mig på att inte spy...Tur att min man inte har en lyxbåt....

Hursom helst Atkinsdieten funkar och jag har förlorat 9 av mina 10 kilo.....även fast det har tagit mig 6 månader...så fick jag en liten knuff med Atkins eftersom jag hade fastnat....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev så j-la sjösjuk sist som vi tog båten till Kithnos!! Hade tyvärr ingen Vercarce kudde under huvudet :-) Brukar inte bli sjösjuk....och det blåste knappt!?

Epi/

Superquinnan sa...

Grattis (ja inte till sjösjukan alltså) Kunde ju vart en sämre kudde att luta sig mot? *ler*