tisdag, mars 03, 2009

skitsnack......

I min branch är det vanligt ( allafall här i grekland) med att snacka skit om andra ... hur värdelösa dom är och att man själv är bäst...
Typ...Åhh den fotografen är värdelös ..fattar inte hur han kan göra dom jobben...jag är så mycket bättre... osv...
Eller jag är så bra...en utav dom bästa som finns i det här landet...resten är bara pajaser...osv...
Ren dagisnivå....
Om man nu är så jävla bra så behöver man väl inte skryta om det...håll käften och gör ditt jobb... för om man är så bra som man påstår, så behöver man väl inte hävda sig...

Idag fick jag höra nått från min agentur.... jag har ett ryckte, att jag INTE snackar skit om folk i branschen...vilken är bra eftersom halva branschen snackar skit om varandra.....
För mig är det självklarhet att inte snacka skit om någon...men det verkar som att det är en ovanlig egenskap...
Jag snackar inte skit om folk i branchen med folk i branchen...jag snackar skit om dom på min blogg....

Inga kommentarer: