söndag, april 26, 2009

semester....

Det har verkligen varit fullt upp den senaste tiden...påsk, både grekisk och svensk...syrran med barnen på besök...mamma som har åkt tillbaka till sverige efter att ha bott hos oss i 2 månader...och bloggtorka...
Hur som haver... var borta över helgen med maken och barnen....på en farm....så vackert..på kvällarna spelade vi fotboll och det kändes som om man var hemma i Sverige...frisk luft, doften av nyklipptgräs, myggor som surrade och grönt överallt....så avkopplande...
Dom hade hästar som sprang fritt och betade, en föl som var 2 dagar gammalt, kor, kaniner, grisar, får, hönor, ankor och en skitful kalkon.....
Så just nu känner jag mig lugn och harmonisk...och imorgon börjar helvetet igen med läxläsning och tidiga morgnar...
Jo imorgon börjar jag också min DETOX..... sist jag körde den för 5 år sedan gick jag ner 9 kilo på en månad... och höll det tills jag blev gravid igen... Första veckan är överjävlig, men jag har lovat mig själv att jag ska klara det en vända till...beach 2009 närmar sig med rasande fart.....

Inga kommentarer: