fredag, april 03, 2009

polis, polis, potatisgris.........

Ja, jag har temperament när jag kör bil...men det kanske beror på att det är många i det här landet som har tagit körkortet med ÅSNAN i byn......
Igår höll jag på att köra på en motorcyckel..han körde mot rött...HEL RÖTT... Jag tutade för full.
Vevade ner rutan och frågade honom om han inte var riktigt klok som körde mot MEGA RÖTT...
Gissa vad svaret var....
-JAG ÄR POLIS...ska jag visa leg...(i civila kläder)
varpå jag svarde.
-Kliv av moppen och visa mig leg´et...för om du är polis så borde du föregå med gott exempel...idiot...(ja, jag vågade klämma in idiot).
Han tittade på mig mummlade något och for iväg och körde än en gång mot rött.
Jävla fejkpolis...kanske därför inga i Grekland gillar polisen...idioter hela högen...

3 kommentarer:

Loppan sa...

Kalo pasxa ti er!! ni har d visst framför er ännu!
kram

Anonym sa...

Hej,

läser din blogg och måste säga att du skriver med ärlig och rak humor! Du skriver jättebra, känner igen mig själv i så många fall då jag också är bosatt i detta underbart jä...a land!

Hls Camilla / gift med kretensare och 2 barns mor på Kreta.

Tina sa...

Jag har en fråga till dig på min blogg...