tisdag, januari 08, 2008

utmaning...

Utmanad av tonårsmorsan...
Regler...

Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller artist som börjar på bokstaven W, eftersom jag fick bokstaven V. Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen, sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven X. Och jag (Mymlan) vill tamigfan veta vad som händer, (här gäller det att länka, gott folk, länka ;-) ) för jag tänkte lägga ut bästa förslag på varje bokstav här. Och så hoppas vi att folk kan alfabetet…

Jo. En annan grej med den här utmaningen är att den kan skickas tillbaks till dom som redan haft den, eftersom varje bokstav är ny…



Mitt svar blir...We are the world......(enda som jag kunde komma på)

Skickar vidare till er som känner er utmanade...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast Wham är ju inte en låt. :)

popsan sa...

sorry, fixade genast till det...