fredag, mars 30, 2007

vantar.....

Och jag menar inte dom man har pa handerna utan vantar med tva prickar over A..... Hittar inga prickar till mina bokstaver....
Sitter i studion och vantar pa greklands utbildningsminister...hon ar en timma forsenad ...tillsvidare... vi ska plata henne for en tidning....
..och jag vantar pa henne....
Skulle plata henne i forrigar men det blev installt 3 minuter innan JAG kom till studion.....samtidigt stangde dom av city eftersom universiteteleverna skulle demonstrera eftersom dom inte gillar hennes forslag med att det ska finnas privata universitet......

By the way...ogonen ok tills vidare ska kolla igen om en manad..""tyvarr" blev det inga ogondroppsmedicin for mig.....undrar om man kan kora dropparna anda.....langre ogonfransar skulle inte skada......

Inga kommentarer: