måndag, februari 19, 2007

maskerad........

Jag har alltid velat vara anonym på min blogg men nu har jag beslutat att visa er en liten bild på mig......
eftersom ingen av mina vänner känner igen mig på bilden........så kommer jag nog fortfarande att vara lite anonym.....
Igår var det sista dagen på karnevalen och jag var på Aegina... eftersom det var långhelg......
Och i lördags hade vi maskerad.....

Och i söndags fyllde jag år.....


...Visst blev jag fin.....





















T.om tänderna blev målade med både nikotingul och svart färg........

4 kommentarer:

Superquinnan sa...

häärligt.. du ser ut som en gammal grekisk dam. tänderna var bäst! har du nåt skönhetstips till en illamående trött gravid jag?

popsan sa...

mandariner....
vissa påstår att inlagd ingefära är bra.....
Vissa säger att om man mår riktigt illa och kräks mycket så kommer man att få en tjej.....
Fast även om jag mådde pyton och kräktes som en ...vet inte vad ...så fick jag en pojke....

Nejma sa...

Vad söt du är! Fattar inte att dom inte ställer dej framför kameran istället för i sminklogen, du ser ju ut som en riktig playboymodell. *asg*

Vi ska ha karnaval på torsdag. Jag funderar på att klä ut mej till hippie... Eller har du föslag på nått annat som inte kräver mycket rekvisita eller specialkläder?

/Nejma

popsan sa...

ja....gammal tant.....och bekväma kläder...och tofflor...