tisdag, februari 13, 2007

det börjas tidigt........

Låg och myste med min stora kille(4 ½ år)......pratade lite om dagis och kompisar...
Varpå han tar tag i mig och ger mig en puss på kinden samtidigt som han trycker ut tungan.....
Jag: Vad gör du?
Sonen: Pussas.
Jag: Med tungan..är det så du pussar flickorna på dagis???....(han har 2 tejer har det visat sig).
Varpå han tar tag om mitt ansikte och ger mig en puss på munnen samtidigt som tungan åker ut...
Jag; Men J så kan du inte göra ...vad säger flickorna.??...
Sonen: Dom tycker om det..
Jag:Vem har lärt dig det.....????
Sonen: Dionysis.....
Varpå han går ett nytt försök.....
Jag: Nä nu räcker det.......
Sonen:Mormor nu är det din tur........


Jo ,det är nog inte helt otroligt att Dionysis har lärt honom knepet... Dionysis har en storasyster på 12 år.....
Undrar vad som kommer här näst???????

Inga kommentarer: